ZOOM Marques 2017. Les marques, els nous mitjans de comunicació

El Clúster Audiovisual de Catalunya celebrava el 7 de novembre de 2017 la sessió ZOOM Marques 2017. Les marques, els nous mitjans de comunicació.

Targets que es transformen en audiència. Plataformes tecnològiques que són noves televisions. Valors de marca que es transformen en continguts. Fa temps que les marques exploren noves fòrmules per promocionar els seus productes. Des de la publicitat televisiva, a internet o les xarxes socials, fins als nous formats com el branded content i la realitat virtual.

Però hi ha una nova estratègia que les marques estan començant a explorar: la creació de mitjans audiovisuals propis. Canals de TV, aplicacions, plataformes online amb contingut propi… són les tendències en comunicació de marca. Un nou model que obre nous camins en la relació entre el sector audiovisual, les agències i les marques. El Zoom Marques 2017 va analitzar les noves estratègies i els casos d’èxit amb empreses com Lavinia Next (Ideas & Solution Factory del Grup Lavinia), Obra Social ‘La Caixa’  i Agència &Rosàs (amb el projecte ALMA), l’estudi creatiu ZOOPA i Nestlé TV.”

Podeu gaudir de l’enregistrament!.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

w

S'està connectant a %s