“El consum cultural: qüestió de gust o de preu?” Universitat d’Oviedo

“El consum cultural: qüestió de gust o de preu?”

Observatori Social de La Caixa, gener 2018.

Editors del diari Ara (9 de gener de 2018) comença un article dient:

“Pocs s’atrevirien a dir que la cultura és essencial; qui la defensa? Perquè no sigui residual cal crear-la, practicar-la, difondre-la i debatre-la, i en la lògica industrial, consumir-la. Però últimament…”

L’Obra Social de la Caixa va encarregar un estudi que analitza les causes de possibles barreres a la participació cultural a Juan Prieto Rodríguez, Maria José Pérez Villadóniga i Sara Suárez Fernández, de la Universidad d’Oviedo.

“L’educació és la variable socioeconòmica que té un efecte més destacat sobre la participació cultural. Directament, perquè com més educació, més interès i gust per la cultura. I indirectament, perquè com més educació, més renda i, per tant, més consum i participació cultural.”

Endinseu-vos a la seva lectura! I conegueu d’altres estudis!.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s