TekneCultura. La segmentació per fidelitat aplicada a les campanyes d’email: el cas del Festival Grec

 

El Festival Grec va confiar en TekneCultura l’elaboració i implementació d’una nova estratègia d’email màrqueting en la seva darrera edició (2017). Avui compartim amb tu el plantejament, experiència i els grans resultats obtinguts gràcies a tota la feina desenvolupada.

TekneCultura explica l’estratègia. Va definir i treballar una freqüència d’enviaments i continguts diferenciats per a cada segment de fidelitat definit prèviament, aconseguint convertir l’email en la font de vendes més eficient d’entre totes les utilitzades i obtenint una elevada conversió i retorn econòmic.

 

Pinzellades de les conclusions:

és estratègia segmentada i poc invasiva

campanyes d’email són la font de vendes més eficient de totes les utilitzades

la segmentació per fidelitat demostra ser efectiva per identificar major o menor interès en els emails

per aconseguir bases de dades de qualitat!

 

Podeu llegir l’Estudi de cas: Festival Grec. 500% de ROI aplicant segmentació per fidelitat en les campanyes d’email màrqueting     # , ,

i conèixer el detall de l’estratègia, objectius i resultats aconseguits, i descarregar-vos el cas.

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s