Històries i emocions: storytelling com a eina de comunicació, Asimétrica i Foro Empresa & Cultura, Madrid, 15 de març de 2018

ActúaEmpresa, una àrea de negoci d’ El Muro -soci d’ Asimétrica-, organitza el Foro Empresa & Cultura celebrat el proppassat dia 15 de març de 2018.

El tema de la tercera edició: Històries i emocions: l’Storytelling com a eina de comunicació. Continguts i experiències culturals de marca.

L’objectiu va ser un encontre públic entre el món de l’empresa i de la cultura que buscava difondre experiències i bones pràctiques de col·laboració i debatre el terreny comú de benefici. Com ells expliquen “un encontre per al debat, la reflexió i inspiració, que busca generar sinergies, projectes i vies de col·laboració mútuament beneficioses”.

Una jornada de matí amb una conferència inaugural entorn storytelling de marca, taules d’experiències i tallers sobre storytelling amb tècniques teatrals a càrrec de Santiago Sánchez (actor, director d’escena i fundador de L’OM-IMPREBIS).

A més, es varen presentar els resultats de la III Encuesta sobre Cultura & Empresa.

Tenim a disposició la gravació introductòria a aquesta edició i els seus ponents. I la gravació final del III Foro Cultura & Empresa 2018

Finalment, trobeu programa i vídeos de les edicions anteriors:

II Foro Cultura & Empresa 2016

I Foro Cultura & Empresa 2015

 

El gener de 2016 ActúaEmpresa va obrir un canal de comunicació per a les empreses i organitzacions culturals amb el primer ebook I Foro Cultura & Empresa i ja es disposa del II Foro Cultura & Empresa. Properament també us els podreu descarregar el III Foro Cultura & Empresa. Només cal registrar-se.

 

Asimétrica és l’organitzador de #MarketingArtes des de fa anys. Conegueu la trajectòria i el seu canal a Vimeo amb totes les ponències enregistrades. A totes elles hi ha els resultats de l’enquesta que fa en Raúl Ramos, soci director d’Asimétrica, i la Sol Rodríguez o l’Elisa Damiani, membres del seu equip, als seus assistents, ponents o col·laboradors.

#MarketingArtes16, vídeos.

#MarketingArtes15, la V edición de la conferencia Anual de Márqueting de las Artesfotografies, vídeo relat resum fet per Robert Muro i el resultat de l’enquesta de valoració.

IV Conferencia Anual de Márqueting de las Artes 2014, #MarketingArtes14, video resum, notes al tancament i el resultat de l’enquesta de valoració.

III Conferencia Anual de Márqueting de las Artes 2013: conclusions per Robert Muro, claus per a una bona col·laboració i els obstacles que es trobaven a l’hora de col·laborar.

II Conferencia Anual de Márqueting de las Artes 2012: opinions dels ponents impressions i idees sobre la jornada i els resultats de l’enquesta de valoració.

I Conferencia Anual de Márqueting de las Artes 2011: continguts, conclusions i valoracions i finalment, vídeo resum.

I més informació d’edicions anteriors.

 

Retrobeu-vos amb Asimétrica que ha treballat també amb el Servei de Desenvolupament Empresarial i l’Àrea de Públics de l’ICEC, co-organitzant les jornades de màrqueting cultural, el 2014, el 2015 i el 2016.

La propera jornada de màrqueting cultural l’organitza el Servei de Desenvolupament Empresarial i l’Àrea de Públics el proper 19 d’abril de 2018: PUBLICS NON-STOP. El públic 360 graus, a l’Auditori Blanquerna de Barcelona.

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s