Entrevistes a agents de la gestió de públics

Aquest blog enceta una nova secció que recull les entrevistes que fa l’Àrea de Públics de l’ICEC a tot un seguit d’agents la feina dels quals permet el desenvolupament dels públics culturals, siguin dels àmbits de la comunicació, el màrqueting i la gestió de públics, aquells equips invisibles i cada dia més imprescindibles, per a poder connectar amb les persones, i també els agents que fan la cultura inclusiva.

Dues entrevistes ofereixen diàleg entorn les línies de treball de l’Àrea de Públics.

  • Així, les dues primeres entrevistes del 7 de febrer de 2018 giren al voltant de la cultura i els mitjans de comunicació:
  • Les dues entrevistes del 17 d’abril de 2018 reflexionen entorn l’accés a la cultura i el màrqueting, amb motiu de la IV Jornada de màrqueting cultural que se celebra el 19 d’abril:
    • Entrevista a Pepe Zapata, actual director de Comunicació, Màrqueting i Públics del Grup Focus, 17 d’abril de 2018
    • Entrevista a Margarida Troguet, comissària independent de l’àmbit de les arts escèniques, 17 d’abril de 2018
  • Les dues entrevistes del maig de 2018 mostren agents que fan la cultura inclusiva, tant el cas dels pallassos d’hospital de Pallapupas, com el cas d’Apropa Cultura, la cultura amb tothom i per a tothom.
    • Entrevista a Angie Rosales, fundadora de Pallapupas, el programa de pallassos d’hospital l’any 2000.
    • Entrevista a Sònia Gainza, creadora de l’Apropa Cultura, el programa que “treballa per fer realitat el dret d’accés a la cultura de les persones en situació més vulnerable”.
  • Entrevista a Elena Neira de 25 de juny de 2018,  professional de referència en nous models de distribució audiovisual i gestió de públics de l’audiovisual i el cinema.