Coneixem els nostres públics? Com fer-ho?

Al Regne Unit hi ha The Audience Agency, un agent clau que assessora i aconsella a conèixer els usuaris de cultura. Suggereix aconseguir-ho seguint unes pautes o propostes.

Esdevé un agent per a tots.

The Audience Insight ofereix ajuda a trobar les necessitats de recerca, la generació de coneixement per ajudar a entendre i fer créixer els públics dels equipaments.

L’Audience Finder o Creador d’Audiències construeix una xarxa nacional d’organitzacions culturals i agrupacions d’Anglaterra, amb l’ús d’un enfocament coherent per a la recopilació de dades i la investigació per generar coneixement. Així, l’aprenentatge conjunt i disposar d’informes en línia permet prendre decisions d’activitats o de negoci basades en una anàlisi dels patrons de comportament dels públics.

L’Audience Finder és creat i gestionat per l’Audience Agency i es financia mitjançant la Loteria Nacional a través de l’Arts Council d’Anglaterra.

Respecte la segmentació dels públics, conegueu l’Audience Spectrum.

I pel que fa a l’Audience Engagement o el Compromís de l’Audiència? Assessora en noves formes de relacionar-se amb els públics i provar idees.

2 respostes a “Coneixem els nostres públics? Com fer-ho?

Deixa un comentari