Al Regne Unit hi ha The Audience Agency, un agent clau que assessora i aconsella a conèixer els usuaris de cultura. Suggereix aconseguir-ho seguint unes pautes o propostes.
Esdevé un agent per a tots.
The Audience Insight ofereix ajuda a trobar les necessitats de recerca, la generació de coneixement per ajudar a entendre i fer créixer els públics dels equipaments.
L’Audience Finder o Creador d’Audiències construeix una xarxa nacional d’organitzacions culturals i agrupacions d’Anglaterra, amb l’ús d’un enfocament coherent per a la recopilació de dades i la investigació per generar coneixement. Així, l’aprenentatge conjunt i disposar d’informes en línia permet prendre decisions d’activitats o de negoci basades en una anàlisi dels patrons de comportament dels públics.
L’Audience Finder és creat i gestionat per l’Audience Agency i es financia mitjançant la Loteria Nacional a través de l’Arts Council d’Anglaterra.
Respecte la segmentació dels públics, conegueu l’Audience Spectrum.
I pel que fa a l’Audience Engagement o el Compromís de l’Audiència? Assessora en noves formes de relacionar-se amb els públics i provar idees.
[…] Aquest blog recull diversos agents internacionals. Tot just per encetar la descoberta, hi ha The Audience Agency. […]
[…] L’Arts Council treballa en associació amb The Audience Agency, un altre referent de la gestió de públics que trobeu en aquest blog, donant suport a desenvolupar formes assequibles de recopilació i intercanvi de dades de públics. […]