Èxit de públic a la presentació de la revista digital Surtdecasa a l’Arts Santa Mònica el 15 de gener de 2015.
Fa quatre anys va sortir el primer número de la revista cultural digital de proximitat Surtdecasa a les Terres de l’Ebre. L’objectiu era posar de manifest l’activitat cultural d’un territori i trencar la sensació d’oblit o escassetat de propostes culturals a les comarques.
Durant aquests quatre anys Surtdecasa ha ampliat el seu marc d’actuació i equips de periodistes de territoris com del Camp de Tarragona, Penedès, Empordà, Ponent i Vallès Occidental han decidit organitzar-se per assumir una edició pròpia del projecte, convertint així, l’edició ebrenca, en la primera pedra d’un sistema d’altaveus de la cultura de proximitat que està cridat a escampar-se per tota Catalunya.
Neus Barberà, directora de Surtdecasa, diu: “Internet ens ha donat la possibilitat de crear un mitjà de comunicació des de zero i poder treballar des de la nostra terra. Creiem en la cultura i pensem que pot ser una bona eina de canvi social”