Portar nous públics i retenir fidels seguidors és crucial per a la salut i la sostenibilitat del sector cultural, el projecte ADESTE

El projecte ADESTE (Audience Developer: Skills and Training in Europe)

“Portar nous públics i retenir fidels seguidors és crucial per a la salut i la sostenibilitat del sector cultural”.

És la raó de ser del projecte ADESTE que planteja com podem atraure el desenvolupament dels públics o quines són les habilitats i les aptituds necessàries, o també, com les bones pràctiques poden ser adaptades i transmeses a diferents sectors culturals i països d’Europa.

El seu apartat de Notícies dóna informació clau per a la gestió de públics.

El conformen un consorci de 8 socis europeus de 6 països, 2 socis internacionals i 5 socis més. Conegueu-los. The Audience Agency és un d’ells i esdevé actor important de desenvolupament d’audiències al Regne Unit. Conegueu unes de les seves accions!

Aprofundiu en la seva feina!

Interaccionar aporta coneixement:

Aquest blog aporta aquest agent gràcies a la interacció amb Conxa Rodà, Cap d’Estratègia i Comunicació del MNAC i autora de 15 tendències tecnològiques als museus el 2015/1 i 15 tendències tecnològiques als museus el 2015/2, que trobareu en el blog del MNAC, i gràcies a Maurici Dueñas, de l’equip de Gestió de Públics del MNAC, que conjuntament amb Josep Miquel Faura varen participar a la jornada ‘Creant comunitats entorn les arts visuals’, co-organitzada amb el Centre d’art la Panera de Lleida i celebrada l’1 d’octubre de 2013. Conegueu els casos de bones pràctiques presentats.

Us animeu a participar i enriquir el coneixement?

Deixa un comentari