Raúl Ramos inicia el nou any 2015 comunicant els propòsits, continguts i bones pràctiques per al nou any. Voleu conèixer-los?
Un nou format interactiu de la revista Conectando Audiencias, “la revista digital especializada en el desarrollo de audiencias y marketing de las artes”.
Conegueu de la mà de Raúl Ramos els nous objectius per al 2015, en el número 9 de la revista.
I també el nou impuls del blog d’Asimétrica i miraran de continuar la seva relació com a experts convidats en el projecte ADESTE, “el grupo de investigación europeo que persigue una definición sobre el perfil europeo del responsable de desarrollo de audiencias (Audience Developer)” . I també continuar converses amb The Audience Agency. Llegim Raúl Ramos.
[…] s’ha canalitzat a través de programes d’educació, mediació i fidelització” (Conectando audiencias, número 9 de la revista digital de […]
[…] s’ha canalitzat a través de programes d’educació, mediació i fidelització” (Conectando audiencias, número 9 de la revista digital de Asimétrica) es recull ara aquells agents que, amb la […]