Com conèixer els públics de la cultura? Com aprofundir en allò que els interessa i enriqueix? Com mirar d’aconseguir la seva fidelització o convidar nous públics ? Com mirar d’integrar una mica més la cultura en la vida quotidiana de les persones?
Amb dades i la seva anàlisi, i també amb temps per a explotar la informació.
DE CARA EL PÚBLIC
És el programa de formació per a la creació, captació, increment i fidelització de públics de tots els àmbits de la cultura. Així, des del seu inici l’abril de 2013, l’ Àrea de Públics conjuntament amb el Servei de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC, ha organitzat formacions per a tots els sectors culturals.
Conegueu aquest Programa!
ESTUDIS, INFORMES I DADES DE DESENVOLUPAMENT DE PÚBLICS
S’ofereix una ordenació dels diferents estudis, informes i dades de desenvolupament de públics d’aquest blog, que complementen la primera recopilació i que suma també, el programa de cara al públic, tot convidant-vos a enriquir el blog, punt de trobada i de diàleg per al desenvolupament de l’accés de les persones a la cultura.
I no oblideu la secció d’entrevistes d’aquest blog!
I concretament, les dades i els gràfics de la Demanda i dels Hàbits de participació cultural de l’Observatori empreses culturals.
Com també la secció de Recursos de l’Observatori dels Públics de l’Institut Català de Recerca del Patrimoni Cultural.
2022
Time to Act. és l’hora d’actuar: la inclusió en les programacions culturals, 21.09.22
Europe Beyond Acces. Time to Act: Com el desconeixement en el sector cultural crea barreres per a artistes i públics discapacitats, presentació on line 3 de desembre de 2021
2021
XIII Jornada de Inclusión social en las artes escènicas y la música. Desplazamientos y tránsitos, Azkuna Zentroa Alhóndiga Bilbao, 3-5.11.2021


2020
2019
2018
