El Gran Teatre del Liceu, com aconseguir més públic?

El 9 de març, el director general del Gran Teatre del Liceu, Roger Guasch, el cap de comunicació, Joan Corbera,  i el director del departament de màrqueting i comercial, Agustí Filomeno, van presentar les noves modalitats d’abonaments i localitats per a la propera temporada 2015 /2016 per tal d’aconseguir nous públics i retrobar antics abonats.

Després d’estudiar 23 teatres d’òpera de tot el món i fer una anàlisi estadística del comportament de la demanda i les enquestes fetes entre el públic, el Gran Teatre del Liceu crea un nou sistema que aporta més agilitat.

Podeu trobar  els resultats de les anàlisi fetes i les novetats com són la nova zonificació de la platea, més òperes, un nou abonament flexible, premi a l’antiguitat, la butaca lliure i tarifa que juntament amb iniciatives es consoliden  com el Seient secret, el Liceu Box i els Packs Òpera, completen la nova política de públics de l’equipament, clicant aquí.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s