L’ús dels nous mitjans de comunicació per encoratjar públics, Next Museum, Ginebra, 19, 20 i 21 d’abril de 2015

Ginebra és la ciutat que acull la nova celebració de la major conferència europea del futur museus els propers dies 19, 20 i 21 d’abril de 2015, on es posarà en comú l’ús  dels new media per assolir públics.

La definició de new media o els nous mitjans de comunicació canvia diàriament d’acord amb New Media Institute. El segle XXI utilitza aquest concepte per a parlar de tot allò relacionat amb internet i la interacció entre tecnologia, imatges i so.

Podeu fer el seguiment també a Twitter.

Si esteu interessants en ‘Digital engagement in culture, heritage and the arts‘, no us perdeu la darrera publicació de Jasper Visser and Jim Richardson, que podeu descarregar gratuïtament en aquest enllaç.

L’any 2012 el CCCB va celebrar aquesta conferència europea organitzada conjuntament amb el MACBA, el Museu Picasso i el MNAC.

Conegueu el programa, seguiment de l’equip del CCCB dels posts relacionats i l’article de Roberta Bosco i Stefano Caldana (‘El museo del mañana’, El País, 25 de maig de 2012).


Deixa un comentari