Conèixer l’experiència dels usuaris de la cultura

Com conèixer l’experiència dels públics culturals en els teatres, els museus, les sales de concerts, els cinemes, les galeries d’art,  les fires o festivals, els circs o en els espais multifuncionals ?

Es vol saber com es viu l’experiència cultural. La tendència és ferma i la societat hi treballa. Coneixent els interessos i les opinions dels públics culturals aproparem més la cultura i la farem més nostra, més quotidiana, una activitat més de les moltes que agrada de fer.

Som-hi, doncs! Conegueu-ne unes i aporteu-ne moltes. Us atendrem tot seguit i les publicarem en aquest blog!

El públic de trapezi podrà opinar!

Caixa d’eines digitals. Comunica’t amb el teu públic

Escoltar el públic

Realitat augmentada, experiències interactives i multisensorials per als públics culturals

                                       

Agents tecnològics:

Ultrahaptics projecta les sensacions tàctils viscudes o Flying que ajuda a enriquir les experiències amb un dispositiu al canell que detecta la resposta emocional del visitant davant l’obra d’art. Però no només de la vista sinó la combinació de tots els sentits.

Recordeu l’ús d’aquestes tecnologies que en fa la Tate Britain amb els seus visitants en el projecte Tate Sensorium, tot llegint el relat de la Jornada Màrqueting cultural II. Canvi de mentalitat. Parlem amb el públic des de l’inici, a les pàgines 7 i 8!.

                                           

I veieu la secció d’aquest blog  Agents de la cultura d’avui!

One thought on “Conèixer l’experiència dels usuaris de la cultura

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s