Com conèixer l’experiència dels públics culturals en els teatres, els museus, les sales de concerts, els cinemes, les galeries d’art, les fires o festivals, els circs o en els espais multifuncionals ?
Es vol saber com es viu l’experiència cultural. La tendència és ferma i la societat hi treballa. Coneixent els interessos i les opinions dels públics culturals aproparem més la cultura i la farem més nostra, més quotidiana, una activitat més de les moltes que agrada de fer.
Som-hi, doncs! Conegueu-ne unes i aporteu-ne moltes. Us atendrem tot seguit i les publicarem en aquest blog!
El públic de trapezi podrà opinar!
Caixa d’eines digitals. Comunica’t amb el teu públic
Realitat augmentada, experiències interactives i multisensorials per als públics culturals
Agents tecnològics:
Ultrahaptics projecta les sensacions tàctils viscudes o Flying que ajuda a enriquir les experiències amb un dispositiu al canell que detecta la resposta emocional del visitant davant l’obra d’art. Però no només de la vista sinó la combinació de tots els sentits.
Recordeu l’ús d’aquestes tecnologies que en fa la Tate Britain amb els seus visitants en el projecte Tate Sensorium, tot llegint el relat de la Jornada Màrqueting cultural II. Canvi de mentalitat. Parlem amb el públic des de l’inici, a les pàgines 7 i 8!.
I la mirada internacional que promou viure experiències diferents a Museum Hack, “a Smart, Fun, Renegade Way to Experience Museums“.

Conegueu el Software koobinEvent per analitzar els vostres públics!
I veieu la secció d’aquest blog Agents de la cultura d’avui!
[…] empreses de conèixer l’experiència dels usuaris de la cultura […]