Desenvolupament d’audiències i bones pràctiques d’eines digitals per a conèixer els públics

El Centre d’Informació i Documentació de la Diputació de Barcelona ha publicat a Interacció l’informe Oportunitats i reptes tecnològics i digitals per al desenvolupament d’audiències, que analitza l’informe Mapping of practices in the EU Member States on promoting access to culture via digital means, de Cristina Da Milano i Niels Righolt, editat per l’ European Expert Network on Culture EENC, Juny 2015, que té l’objectiu de consolidar una base sòlida per a encetar el debat.

Un mapeig de les polítiques i pràctiques implementades pels estats membres de la Unió Europea, exemples de bones pràctiques enfocades, sobretot, al desenvolupament d’audiències a través dels mitjans digitals en un ampli espectre de sectors.

Encoratgem les dues lectures! Registreu-vos a Interacció perquè presenta les 7 tendències de l’informe europeu publicat per European Expert Network on Culture EENC, per als encuriosits per arribar a conèixer els gustos dels seus públics amb les eines que ofereixen les noves tecnologies.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s