Atenció! Proper dijous 15 d’octubre: Conèixer i definir estratègies: Dos processos clau per atraure els visitants

Conèixer i definir estratègies: Dos processos clau per atraure els visitants, dijous 15 d’octubre!

L’Agència Catalana del Patrimoni Cultural (ACdPC) del Departament de Cultura organitza aquesta jornada per aprofundir com a professionals en el coneixement dels nostres públics.

És una oportunitat per conèixer i compartir, amb d’altres professionals de l’àmbit de la gestió cultural, dels serveis educatius i de l’acció turística, els resultats dels darrers estudis fets des de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural:

  • Quins són els públics del patrimoni cultural?
  • Com es fa la presa de decisions de les escoles a l’hora de programar visites als equipaments patrimonials?
  • Quins són els elements clau a l’hora de definir l’estratègia turística del patrimoni i el pla de màrqueting de l’ACdPC?

Aquest serà el programa:

10.00h Presentació a càrrec de Xavier Arola, gerent de l’Agència Catalana de Patrimoni Cultural

10.15h Les visites a museus i espais patrimonials des de la perspectiva de les escoles: procés de decisió, percepcions i preferències, a càrrec de Margarida Loran, museòloga i consultora

11.15h El valor turístic dels recursos patrimonials de Catalunya, a càrrec de José Antonio Donaire, director del Campus UdG Turisme

12.15h Pausa cafè

12.45h Pla de Màrqueting de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, a càrrec de Sònia Blasco (ACdPC) i Xavier Arola (ACdPC), i amb la participació de Sònia Huerta (Innovative Tourism Advisors THR)

13.45h Patrimoni.gencat.cat Una eina al servei del Patrimoni Cultural Català, a càrrec d’Albert Sierra (ACdPC)

14.00h Cloenda, a càrrec de Joan Pluma i Vilanova, director de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural

 

 

Deixa un comentari