L’Agència Catalana del Patrimoni Cultural (ACdPC) ofereix els materials presentats i debatuts a la Jornada ‘Conèixer i definir estratègies: Dos processos clau per atraure els visitants’ celebrada el passat 15 d’octubre.
Hi podreu trobar:
- Margarida Loran. “Les visites a museus i espais patrimonials des de la perspectiva de les escoles: procés de decisió, percepcions i preferències”, on, entre altres qüestions, hi trobareu un cas recent de segmentació d’escoles del Regne Unit (2014) a la pàgina 10. Coneixereu els resultats clau, tot seguit, i les conclusions a partir de la pàgina 45.
- José Antonio Donaire. “El valor turístic dels recursos patrimonials de Catalunya”. Un recull d’eines que tenen els turistes per descobrir els espais patrimonials i les conclusions a partir de la pàgina 22.
- THR Innovative Tourism Advisors i ACdPC. “Pla de màrqueting de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural”, on descobrireu la visió a assolir el 2020, l’anàlisi estratègica, prioritats de creixement, els projectes estratègics i les seves línies d’acció i el full de ruta per a la implementació.
Dissenyar més valor ofereix més satisfacció als visitants. Les famílies són també una possible font de creixement pel paper important dels fills en les decisions familiars d’oci. S’espera disposar d’un Pla de Màrqueting 2015-2020, amb directrius i accions clarament orientades a incrementar en 0.5 milions, els visitants a finals de l’any 2020. Llegiu més fins arribar al Quadre de comandament anual!
També trobareu la documentació ofertada:
- Margarida Loran. “Estudi qualitatiu. Sortides a museus i espais patrimonials: procés de decisió, percepcions i preferències de les escoles. Informe dels resultats” (Setembre 2014).
- Institut Superior d’Estudis Turístics INSETUR. Universitat de Girona. “Valoració turística dels recursos culturals de Catalunya (ITER)”, Girona, febrer 2013.