Fòrum de Màrqueting i Comunicació, Liceu de Barcelona, 15 a 17 d’octubre de 2015
El Liceu de Barcelona ha celebrat el Fòrum de Màrqueting i Comunicació organitzat amb Opera Europe, la principal organització europea de serveis per a companyies d’òpera professionals i festivals lírics, del 15 al 17 d’octubre.
Una de les principals activitats d’Opera Europe és l’organització de conferències i fòrums amb els seus associats.
El Fòrum de Màrqueting i Comunicació, creat el 2004, és un dels grups especialitzats d’ Opera Europa més antics. Els seus membres es reuneixen durant les conferències generals per compartir experiències i bones pràctiques.
Avui els membres d’aquest grup són:
Sue Janne Alsaker (Bergen National Opera)
Myriam Daudet (Opéra National de Paris)
Sandra Eikelenboom (Nationale Opera & Ballet Amsterdam)
Agustí Filomeno (Gran Teatre del Liceu)
André Kraft (Komische Oper Berlin)
Ing-Marie Persmo (GöteborgsOperan) presidenta del grup
I tots ells han participat en aquesta edició, el tema de referència de la qual ha estat el desenvolupament de les audiències.
Entre d’altres, es valora el sistema d’enquestes, les avaluacions comparatives, la segmentació del mercat i el CRM per a conèixer els públics, com també, la fixació de preus, la gestió de canvis, i sobretot, conèixer els resultats de la gestió de públics que duen a terme l’Opéra National de Paris, la Royal Opera House de Londres, la Deutsche Oper Berlin o la Komische Oper Berlin, la Nationale Opera & Ballet d’Amsterdam i del Gran Teatre del Liceu, entre molts altres espais musicals.
Han participat en el Fòrum, una quarantena d’ interlocutors de més de 25 teatres d’òpera i ballet de 15 països europeus.
El fòrum és obert a tots els membres Associats a Opera Europa, així com a tots els professionals del sector.
Consulteu el Resum de les idees clau!