El Servei de Desenvolupament Empresarial i l’Àrea de Públics de l’ICEC, conjuntament amb el consultor Asimétrica, van organitzar la Jornada de Màrqueting Cultural II.
La segona jornada, celebrada el 29 d’octubre de 2015, se centrava en canviar de mentalitat i parlar amb el públic des de l’inici. Enguany es treballa la relació del públic amb els projectes culturals dels àmbits de les arts escèniques, la música i les arts visuals. I es debaten les darreres tendències en màrqueting aplicat a les arts i les pràctiques més innovadores del desenvolupament d’audiències.
Els ponents: Abi Laughton, Tate Britain; Félix Alcaraz, Orquestra i Cor Nacionals d’Espanya; Anne Torreggiani, The Audience Agency (Regne Unit); Jill Robinson, TRG Arts (Estats Units), moderats per Raúl Ramos, soci director d’Asimétrica.
Conegueu el programa! Ja disposeu del Relat de la Jornada!
La primera edició, celebrada l’octubre del 2014, havia centrat l’atenció en la formació i el debat sobre conèixer l’usuari i connectar amb la comunitat. Recordeu els resultats!
Asimétrica també va organitzar la IV Conferencia Anual de Márketing de las Artes. ¿No nos hemos visto antes? l’octubre de 2014. Llegiu les Notes al tancament, els Resultats de l’enquesta de valoració i el Vídeo resum.
Enguany ha celebrat la V Conferència Anual de Márketing de las Artes. Cambio de Mentalidad, els dies 26 a 28 d’octubre al Teatros del Canal de Madrid, amb l’objectiu de reflexionar sobre els canvis en el paper dels artistes, els públics i les institucions culturals, i també, la manera de relacionar-se amb entre ells i amb el seu entorn. Llegiu més! Podeu seguir el #MarketingArtes15