El futur del Desenvolupament d’Audiències. Investigació, formació & pràctica
ADESTE Audience Developer: Skills and Training in Europe
Conferència final, Bilbao, 10 i 11 de març de 2016
Teoria i praxis. Formació i casos pràctics. El desenvolupador d’audiències: entre les habilitats tècniques i les interpersonals, quina formació?.
El desenvolupament de la gestió de públics des la perspectiva de la política cultural. Idees per al futur de la gestió dels usuaris de la cultura.
Agents referents com ADESTE, The Audience Agency.
Tabakalera. Centro Internacional de Cultura contemporánea, nou espai concebut ja des de l’inici amb la participació de les persones (podeu llegir les pàgines 8-10 del relat de LOOP Fair 2014. construint audiències. La imatge en moviment), Albaola La Factoría Marítima, el lloc es gesten i des d’on salpen navegacions impossibles, cercant el coneixement des l’experimentació, formant part així, del Patrimoni Marítim Basc, o el Museo de Sant Telmo Sociedad Vasca y Ciudadanía del 1902 i completament renovat!.
Conegueu el programa!