2016, quart any de Formentera 2.0 a l’illa de Formentera, una trobada amb experts en creativitat, noves tecnologies i comunicació 2.0.
Formentera 2.0 tractarà temes relacionats amb l’estratègia digital, les xarxes socials, els blogs, la creativitat, les plataformes multimèdia, el vídeo o el màrqueting, entre d’altres.
Qui són els ponents?
- Genís Roca (RocaSalvatella) parlarà de la transformació digital
- Carlos Fernández Guerra (Iberdrola) del Social Media i de les marques diferents a les xarxes socials
- Tinet Rubira (Gestmusic) de Continguts. Xarxes socials i Televisió: 2ª i 3ª pantalla
- Toni Sellés (Vasava) de Creativitat 360º III
- Sofía Mayoral (Banc Sabadell) de màrqueting digital o Com construim campanyes efectives.
- Abraham Clotet (FC Barcelona) de Noves tecnologies. 10 claus per treure profit al teu projecte digital.
I una Taula rodona entorn la transformació digital moderada per Javier Piedrahita.
Context actual i tot de temes que permeten el diàleg amb l’usuari, conèixer la seva opinió, interaccionar amb les persones o apropar-les, en el nostre cas, a la cultura.
Conegueu la formació Ús d’estratègies de màrqueting a l’Administració, en la 41 sessió web del Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) de la Generalitat de Catalunya, 14 d’octubre de 2015.
I recordeu la formació Caixa d’eines. Comunica’t amb el teu públic, organitzada per l’Àrea de Públics conjuntament amb el Servei de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC, el 9 de juliol de 2015.
I també La transversalitat de la revolució digital en la cultura, ponència en l’estudi elaborat per encàrrec del CoNCA, La digitalització: onze trets clau del nou entorn de desenvolupament cultural, a la Sala del Gremi d’Editors de Catalunya (30 d’octubre de 2014).
Ben segur que aprofundireu en el coneixement de les eines digitals i les prestacions i serveis que ofereixen.