L’Arts Council England ha canviat el seu web i el blog ‘Públics culturals. Connectant comunitats‘ és en curs d’actualitzar els enllaços existents relatius a l’entitat que creu que “l’art i la cultura ens inspira, ens uneix i ens ensenya sobre nosaltres mateixos i el món que ens envolta, és a dir, l’art i la cultura ens fan la vida millor”.
Per aconseguir la seva missió, conegueu la seva estratègia 2010-2020 que recull la seva visió del futur, on són ara i que es basa en cinc objectius. Descarregueu l’estratègia Great art and culture for everyone i descobriu els cinc objectius!.
No us perdeu la lectura de Why do art and culture matter?
I tampoc la lectura de Arts and culture matter? Yes, even in a recession.
Podeu, a més, llegir Why culture matters. Podreu seguir #culturematters.
I, encara més. Navegueu per Engaging audience everywhere i sereu encoratjats a posar el focus de les vostres organitzacions en els públics.
L’Arts Council treballa en associació amb The Audience Agency, un altre referent de la gestió de públics que trobeu en aquest blog, donant suport a desenvolupar formes assequibles de recopilació i intercanvi de dades de públics.
The Audience Agency ajuda a entendre qui són les audiències de les organitzacions i a descobrir qui podria ser-ho. L’entendre, el compartir i l’endinsar-se en aquest coneixement constitueix la mirada acurada, intuïtiva i profunda de la manera de treballar d’aquest referent internacional sobre les persones que viuen l’experiència cultural.