Creative Europe Project Results Platform. Imagina. Crea. Comparteix.
Sigues visible. Comparteix resultats. Inspira i inspirat… Utilitza la Plataforma de resultats dels projectes d’Europa Creativa.
El proper 15 d’abril de 2016 finalitza el termini per presentar els formularis Engage Audiences. Call to action! Ets actiu en el desenvolupament d’audiències? Participa!
Busquen organitzacions i/o activitats culturals que reflecteixin i que compleixin els requisits següents:
- Ser una organització cultural europea petita o mitjana (no més de 50 treballadors)
- Tenir un departament o equip especialista en desenvolupament d’audiències
- Tenir objectius clars i metes relacionades amb el desenvolupament de públics que motoritzin tant els resultats com els fracassos inesperats a través d’un enfocament basat en l’evidència
Europa Creativa fa una crida a participar en l’Estudi del desenvolupament de públics. Com situar les audiències en el centre de les organitzacions culturals. La Fondazione Fitzcarraldo conjuntament amb el consorci constituït per Culture Action Europe, ECCOM i Intercult, va desenvolupar el marc del programa d’Europa Creativa.
L’objectiu de l’estudi és proveir d’enfocaments i mètodes de gestió de públics d’èxit entre les organitzacions culturals europees, que també s’utilitzaran com a base per als criteris de selecció en futures convocatòries de propostes organitzades pel programa Europa Creativa.
Per què serveix el desenvolupament dels públics? Llegiu més!