III Jornades de màrqueting cultural. Connecta amb el teu públic. La participació cultural

jornada-marqueting-2016Arriba la tercera edició de les Jornades de màrqueting cultural. Connecta amb el teu públic. La participació cultural, que tindrà lloc els propers 27 i 28 d’octubre a l’Auditori Blanquerna, Barcelona.

Els públics culturals ja no són només un tema de reflexió o de debat dins del sector cultural. El desenvolupament d’audiències és un fet que està succeint en qualsevol procés cultural, tot esdevenint una disciplina sistematitzada que requereix de coneixement, rigor i professionalització. Al públic se l’ha de conèixer (1ª edició), se’l té en compte des de l’inici (2ª edició), i se’l convida a participar (3ª edició) en el procés cultural, ja que esdevé el gran objectiu final de la cadena de valor. Factors com la tecnologia o el context social i polític en el que vivim han propiciat aquest canvi. Els equipaments, els artistes i els professionals del sector cada vegada es fan més ressò d’aquest fet.

L’Àrea de Públics i l’SDE, en col·laboració amb la consultoria Asimétrica de Madrid, fa tres anys que treballen conjuntament per donar eines als professionals culturals que treballen amb els públics i per fer unes jornades de màrqueting cultural que han esdevingut un èxit de convocatòria en totes les seves edicions.

Els ponents d’aquest any són: Michael Peter Edson, director adjunt i cap de l’Àrea Digital de
UN Live Museum for Humanity, Mar Dixon, Open Community Lab i Museomix, Cristina da Milano, membre del Centre Europeu per a l’Organització i la Gestió Cultural (ECCOM), i Jon Barrenechea, director de màrqueting i projectes de Picturehouse Cinemas. Després de les ponències, la taula de debat serà conduïda per Raúl Ramos, director d’Asimétrica. 

Com a novetats d’aquest any, hi ha la incorporació d’un ponent del sector audiovisual, en Jon Barrenechea, i la realització de tallers i workshops, impartits pels propis ponents, per als professionals culturals, de manera que puguin obtenir un coneixement pràctic de la matèria, no només teòric.

Veieu el programa i on podeu inscriure-us-hi.

No us la perdeu!

One thought on “III Jornades de màrqueting cultural. Connecta amb el teu públic. La participació cultural

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s