Arriba la tercera edició de les ‘Jornades de màrqueting cultural. Connecta amb el teu públic. La participació cultural‘, que tindrà lloc els propers 27 i 28 d’octubre a l’Auditori Blanquerna, Barcelona.
Els públics culturals ja no són només un tema de reflexió o de debat dins del sector cultural. El desenvolupament d’audiències és un fet que està succeint en qualsevol procés cultural, tot esdevenint una disciplina sistematitzada que requereix de coneixement, rigor i professionalització. Al públic se l’ha de conèixer (1ª edició), se’l té en compte des de l’inici (2ª edició), i se’l convida a participar (3ª edició) en el procés cultural, ja que esdevé el gran objectiu final de la cadena de valor. Factors com la tecnologia o el context social i polític en el que vivim han propiciat aquest canvi. Els equipaments, els artistes i els professionals del sector cada vegada es fan més ressò d’aquest fet.
L’Àrea de Públics i l’SDE, en col·laboració amb la consultoria Asimétrica de Madrid, fa tres anys que treballen conjuntament per donar eines als professionals culturals que treballen amb els públics i per fer unes jornades de màrqueting cultural que han esdevingut un èxit de convocatòria en totes les seves edicions.
Els ponents d’aquest any són: Michael Peter Edson, director adjunt i cap de l’Àrea Digital de
UN Live Museum for Humanity, Mar Dixon, Open Community Lab i Museomix, Cristina da Milano, membre del Centre Europeu per a l’Organització i la Gestió Cultural (ECCOM), i Jon Barrenechea, director de màrqueting i projectes de Picturehouse Cinemas. Després de les ponències, la taula de debat serà conduïda per Raúl Ramos, director d’Asimétrica.
Com a novetats d’aquest any, hi ha la incorporació d’un ponent del sector audiovisual, en Jon Barrenechea, i la realització de tallers i workshops, impartits pels propis ponents, per als professionals culturals, de manera que puguin obtenir un coneixement pràctic de la matèria, no només teòric.
Veieu el programa i on podeu inscriure-us-hi.
No us la perdeu!
[…] el mateix tema va ser el de les III Jornades de Màrqueting Cultural. Connecta amb el teu públic. La participació cultural que organitza l’Àrea de Públics amb aquest agent i amb la logística del Servei de […]
[…] da Milano, que va participar el les III Jornades de Màrqueting Cultural organitzades per l’Àrea de Públics de l’ICEC en col·laboració amb l’SDE i […]