El públic al centre de les organitzacions culturals: nou estudi de desenvolupament d’audiències

Asimétrica dona a conèixer un nou estudi sobre el desenvolupament d’audiències realitzat conjuntament per la Fondazione Fitzcarraldo, Culture Action Europe, EECOM i Intercult, dins el marc del programa Europa Creativa. L’objectiu d’aquesta investigació, titulada Study on Audience Dvelopment. How to place audiences at the centre of cultural organisations, és presentar diferents mètodes i aproximacions d’èxit en el desenvolupament d’audiències.

Cristina da Milano, que va participar en les III Jornades de Màrqueting Cultural organitzades per l’Àrea de Públics de l’ICEC en col·laboració amb l’SDE i Asimétrica, és una de les responsables d’aquest estudi.

Aquest informe ens presenta noves definicions d’audiències, com per exemple les audiències per hàbit, les audiències per sorpresa o les audiències per elecció, i ens presenta alhora noves estratègies per apropar-nos-hi.

Entre les 30 organitzacions culturals analitzades hi trobem, per exemple, el Mercat de les Flors.

Si us interessa el desenvolupament de públics aprofiteu per submergir-vos en aquesta investigació que us podeu descarregar de forma gratuïta!

I seguiu connectats al blog per estar al dia de les últimes notícies sobre desenvolupament i estudis d’audiències!

quienes-somos-slider-asimetrica1-300x137

One thought on “El públic al centre de les organitzacions culturals: nou estudi de desenvolupament d’audiències

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s