Asimétrica dona a conèixer un nou estudi sobre el desenvolupament d’audiències realitzat conjuntament per la Fondazione Fitzcarraldo, Culture Action Europe, EECOM i Intercult, dins el marc del programa Europa Creativa. L’objectiu d’aquesta investigació, titulada Study on Audience Development. How to place audiences at the centre of cultural organisations, és presentar diferents mètodes i aproximacions d’èxit en el desenvolupament d’audiències.
Trobeu el Final Report!.
Cristina da Milano, que va participar en les III Jornades de Màrqueting Cultural organitzades per l’Àrea de Públics de l’ICEC en col·laboració amb l’SDE i Asimétrica, és una de les responsables d’aquest estudi.
Aquest informe ens presenta noves definicions d’audiències, com per exemple les audiències per hàbit, les audiències per sorpresa o les audiències per elecció, i ens presenta alhora noves estratègies per apropar-nos-hi.
Entre les 30 organitzacions culturals analitzades hi trobem, per exemple, el Mercat de les Flors.
Trobeu també:
- Executive summary
- Guide part I tools of audience development a practical guide for cultural operators
- Guide part II rules for audience development: key recommendations
- Catalogue – case studies
Si us interessa el desenvolupament de públics aprofiteu per submergir-vos en aquesta investigació que us podeu descarregar de forma gratuïta!
I seguiu connectats al blog per estar al dia de les últimes notícies sobre desenvolupament i estudis d’audiències!
[…] El públic al centre de les organitzacions culturals: nou estudi de desenvolupament d’audiènc… […]