10 anys d’Acadèmia del Cinema Català! Premi Especial del Públic 2018

L’Acadèmia del Cinema Català fa 10 anys i ho vol celebrar amb una iniciativa que convida els públics a participar. Aquest any s’afegeix al palmarès el “Premi Especial del Públic a la Millor Pel·lícula”, sumant-se, així, als altres 22 guardons. D’aquesta manera, l’Acadèmia reconeix el paper protagonista que juga el públic en el cinema.

Per participar, s’ha d’anar a la pàgina web de l’Acadèmia  http://academiadelcinema.cat/ca/ i entrar al baner on surt Premi Especial del Públic. Un cop dins, s’ha de clicar a “Votar” i emplenar les dades. Seguidament, es podrà escollir i votar per una de les 8 pel·lícules  nominades: Brava, Estiu 1993, Incerta glòria, La película de nuestra vida, Júlia ist, La librería, La llamada i Tierra firme.

El termini per votar és fins al 22 de gener a les 20.00. El títol guanyador es farà públic amb la resta de categories durant la Gala dels Premis Gaudí. Entre tots els participants es sortejarà una entrada doble per assistir a la cerimònia de lliurament dels guardons el pròxim 28 de gener a l’Auditori del Fòrum CCIB, un passi VIP doble per anar als cinemes durant un any, per gentilesa del Gremi d’Empresaris de Cinemes de Catalunya, i una subscripció anual a FilminCAT, cortesia de Filmin.

Animeu-vos i voteu per la que creieu que és la millor pel·lícula de l’any del cinema català!

Finalment, el passat diumenge 28 de gener, a la Gala dels premis Gaudí, es va anunciar la pel·lícula catalana del 2017 més votada pel públic. I el guardó va ser per a La Llamada, dirigida per Javier Ambrossi i Javier Calvo. Podeu consultar la resta de premiats de la Gala clicant aquí.

 

 

Deixa un comentari