El Festival Grec va confiar en TekneCultura l’elaboració i implementació d’una nova estratègia d’email màrqueting en la seva darrera edició (2017). Avui compartim amb tu el plantejament, experiència i els grans resultats obtinguts gràcies a tota la feina desenvolupada.
TekneCultura explica l’estratègia. Va definir i treballar una freqüència d’enviaments i continguts diferenciats per a cada segment de fidelitat definit prèviament, aconseguint convertir l’email en la font de vendes més eficient d’entre totes les utilitzades i obtenint una elevada conversió i retorn econòmic.
Pinzellades de les conclusions:
és estratègia segmentada i poc invasiva
campanyes d’email són la font de vendes més eficient de totes les utilitzades
la segmentació per fidelitat demostra ser efectiva per identificar major o menor interès en els emails
per aconseguir bases de dades de qualitat!
Podeu llegir l’Estudi de cas: Festival Grec. 500% de ROI aplicant segmentació per fidelitat en les campanyes d’email màrqueting # analítica, email marketing, segmentació
i conèixer el detall de l’estratègia, objectius i resultats aconseguits, i descarregar-vos el cas.