del 2 al 6 de novembre de 2020, de 12:00 a 13:30h per streaming a Youtube
Ja son aquí les VI Jornades de Màrqueting Cultural organitzades per l’SDE i l’Àrea de Públics de l’ICEC: El nou paradigma cultural. Públics en transformació.
Aquesta edició es dedica a l’ anàlisi del sector cultural en temps de la COVID19, com afecta al sector i quins són els obstacles a superar. La COVID19 ha suposat un gran canvi en el món de la cultura, sobretot en la manera de crear, produir, difondre i consumir un producte cultural. Fet que obre molts interrogants sobre quina ha de ser la relació, la comunicació i la interacció entre els professionals de la cultura i els públics habituals i els nous públics als quals volen arribar.
Per això, enguany les jornades s’emmarquen en 3 eixos clau en els que estem immersos: la COVID19, la digitalització/tecnologia i la sostenibilitat. Tots ells de la mà de professionals que han participat en edicions passades:
Katy Raines , sòcia d’Indigo Ltd (Birmingham), que tractarà les noves litúrgies i comportaments dels públics culturals després de la pandèmia.
Javier Ibacache, cap de la Unitat de Programació i Públics del Ministeri de les Cultures, les Arts i el Patrimoni de Xile, qui parlarà de la fragmentació dels públics i la hibridació digital i presencial.
Genís Roca, fundador i president de RocaSalvatella, tractarà la transformació a gran escala i a tots els nivells què suposa el present i les conseqüències en el futur.
I finalment, Ana Villagordo, assessora i creadora de projectes de caire ambiental, estratègia creativa i disseny sostenible, tractarà el reforçar l’element sostenible en la producció i el consum cultural.
Amb tots ells els objectius d’aquesta edició són:
- Contextualitzar el moment i la seva incidència en el sector cultural.
- Observar, analitzar i extreure conclusions dels comportaments del públic.
- Identificar recursos disponibles per arribar al públic.
- Explorar els nous camins que s’obren durant i després de la crisi de la COVID-19 en el sector cultural.

I recordeu les darreres edicions!
I Jornada de màrqueting cultural. Conèixer l’usuari i connectar amb la comunitat, 23.10.2014
II Jornada de màrqueting cultural. Canvi de mentalitat. Parlem amb el públic des de l’inici, 29.10.2015
III Jornades de màrqueting cultural. Connecta amb el teu públic. La participació cultural, 26 a 28.10.2016
IV Jornada de màrqueting cultural. PÚBLICS NON-TOP. El públic 360 graus, 19.04.2018
[…] la VI edició de les Jornades de Màrqueting Cultural. El nou paradigma cultural. Públics en transform…, que conceptualitza l’Àrea de Públics i organitza conjuntament amb el Servei de […]
[…] toca redissenyar, repensar…. […]
[…] la VI edició de les Jornades de Màrqueting Cultural. El nou paradigma cultural. Públics en transform…, que conceptualitza l’Àrea de Públics i organitza conjuntament amb el Servei de […]