Del 21 de novembre al 6 de desembre de 2020, els mitjans de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) centraran bona part de les seves propagacions en continguts culturals
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) dissenya i contribueix a difondre noves accions que volen apropar-nos encara més la CULTURA, conjuntament amb el Departament de Cultura.
“En els moments més durs, com els que estem vivint, la CULTURA emergeix com un consol, un alliberament emocional, una escapada intel·lectual. Conscients d’aquesta importància, i amb l’objectiu de promoure la difusió de la cultura fins i tot quan no la tenim tant a l’abast, TV3 i Catalunya Ràdio han impulsat nous continguts els últims mesos que ens han permès acostar la música, el teatre o la creativitat a l’audiència.”
Trobeu el dossier amb totes les accions previstes. Al final us podreu descarregar imatges.
Contribuïm al seu seguiment? #AmbLaCultura