
El proper dijous 22 d’abril de 2021, Creative Europe MEDIA Desk Denmark i Danish Film Institut duran a terme el seminari en línia que han organitzat conjuntament: «Més a prop de l’audiència. Construcció exitosa de públic a la indústria cinematogràfica».
L’objectiu és la creació d’audiència cinematogràfica. Aquesta construcció d’audiència és important perquè permet que el contingut europeu pugui arribar a molts públics diversos, ens comunica Europa Creativa MEDIA Desk MEDIA Catalunya.
Sanne Juncker Pedersen, experta en desenvolupament d’audiències, compartirà els processos, les ambicions i les estratègies del Danish Film Institute per contribuir a crear més consciència i participació dels públics. A més, el creador de PUBLIKUM (eina d’intel·ligència artificial amb suport d’Europa Creativa MEDIA) de l’empresa Will&Agency presentarà aquest projecte que utilitza AI i etnografia mòbil per investigar una audiència específica, per inspirar els creadors i involucrar l’audiència.
A més, s’aprendrà del cas de Made By Us, una empresa de desenvolupament d’audiències, que va arribar a un públic ampli de cinèfils a través d’una estratègia ben planificada en col·laboració amb el director i el productor darrere d’un dels grans èxits de l’any passat al cinema a Dinamarca: el llargmetratge ‘The Good Traitor‘, de Christina Rosendahl.
Seminari: Closer to the audience: 22 d’abril, de 15h a 16:15h via Zoom. Us podeu enregistrar en l’enllaç.