El dret a la cultura i el reconeixement a través de la pràctica artística és l’objecte de presentació i debat de la IV Jornada de cultura inclusiva i arts comunitàries que organitza l’Àrea de Públics i el Servei de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC, el 12 de maig de 2021.
Enguany la jornada se centrarà en el reconeixement que el desenvolupament de projectes de creació artística genera sobre les persones i els col·lectius per part de la comunitat, del públic o del sector artístic al qual pertanyen.
Sessió adreçada a professionals del sector cultural i creatiu, així com a professionals del sector social i educatiu implicats en el desenvolupament i la implementació de projectes artístics de caràcter inclusiu o comunitari, que hi estiguin interessats o que tinguin curiositat per conèixer-los.
Comptarem amb Eva Garcia (ComuArt Art sense límits), dissenyadora i moderadora de la jornada, amb Inés Enciso, Lia Rodrigues, Josep Ma. Aragay, que presentarà el Festival d’Arts Comunitàries de Catalunya FAACCC -que se celebrarà els dies 11, 12, 13, 14 i 15 de maig, Albert Gil, Albert Alarcon Bonet, Clàudia Barberà i Marta Junco Parrilla.
De les 10:00 fins a les 14:15h.
Conegueu el format, el programa i els ponents i responsables dels projectes!
Atenció!
Podeu veure la gravació de la IV Jornada!