Llegir abans de curar és un projecte creat per la Societat Catalana de Bioètica en Ciències de la Salut, Barcelona Ciutat de la Literatura UNESCO i el projecte LletrA. La literatura catalana a Internet de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) amb l’objectiu d’implementar clubs de lectura en els centres sanitaris per tal de fomentar la mirada reflexiva i l’actitud empírica dels profesionals sanitaris, a més de la compassió. Mitjançant la lectura, els professionals poden enriquir-se i poden empatitzar millor amb les persones que necessiten atenció. A més a més, facilita la creació d’espais per a la reflexió conjunta i el compartir experiències personals.
“S‘estructura en programes semestrals on es llegeixen cinc obres de manera individual i es realitzen cinc sessions de lectura col·lectiva, una per a cada obra literària.”
Veieu les seves xarxes socials! I per més informació no olvideu consultar la seva web!
Llegir abans de curar és la primera acció de caire humanístico-cultural reconeguda oficialment del CCFCP (Consell Català de Formació Continuada Professions sanitàries).