VII Jornada de màrqueting cultural. La comunicació amb el públic en l’era post-pandèmia. Tendències i punts de trobada, 24.11.2021

Ja teniu a la vostra disposició els materials a descarregar de la VII Jornada de màrqueting cultural celebrada el proppassat 24 de novembre de 2021

L’Àrea de Públics i el Servei de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC van organitzar la VII Jornada de màrqueting cultural. El 2021 ha tractat la Comunicació amb el públic en l’era post-pandèmia. tendències i punts de trobada.

L’escenari cultural actual respon a una societat sacsejada pel coronavirus i, entre les moltes conseqüències, hi ha la mutació en la nostra relació amb els públics i, per tant, en la forma de comunicar-nos hi. S’ha accelerat el procés de digitalització de les empreses i els projectes. Les propostes híbrides d’esdeveniments culturals, que combinen la presencialitat i la modalitat en línia, porten els públics a noves experiències. S’amplien les possibilitats tecnològiques i creixen els formats d’àudio (podcast, audiollibre, etc.) i els directes de l’streaming. Valors com la sostenibilitat, el canvi climàtic, la proximitat, el feminisme, l’antihomofòbia, etc. s’integren en els relats dels departaments de comunicació per assegurar-se la complicitat amb un públic compromès socialment. Proliferen els continguts en les xarxes socials i és essencial ser creatiu i fomentar els continguts que permetin la interacció amb els públics.

L’objectiu de la jornada va ser aprofundir en la relació amb els públics culturals a través de la comunicació, donar eines i recursos útils que afavoreixin la comunicació amb els públics, augmentar la capacitat d’adaptació dels projectes culturals en situacions adverses i construir espais de trobada alineats amb la nostra posició i el públic al qual ens dirigim.

Conegueu els diferents ponents i els seus projectes o aportacions!

Deixa un comentari