La IX Jornada de Màrqueting Cultural, organitzada per l’SDE i l’Àrea de Públics de l’ICEC, se celebrarà el 15 de novembre de 9:30 a 14h a l’Auditori de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna.
Després d’una època d’incertesa i canvis dràstics, és un bon moment per analitzar el panorama actual del consum cultural i explorar les maneres en què els professionals de la cultura poden adaptar-se a aquesta nova realitat. Aquesta jornada ho explorarà en profunditat i oferirà una plataforma per a experts i professionals del sector per debatre, compartir coneixement i veure les noves tendències que han sorgit després de la pandèmia.
Un dels punts centrals de la jornada serà analitzar els canvis en els hàbits i dinàmiques de consum cultural. Tot i que la presencialitat es recupera gradualment, hi ha molts altres factors a tenir en compte que plantegen importants reptes per als projectes culturals, els quals s’abordaran al llarg de la jornada. Descobriu-los! Seran objecte de debat!
La jornada serà conduïda i moderada per Antònia Folguera, comissària i comunicadora que crea continguts en els àmbits de l’art, la cultura digital i la música electrònica. També comptarà amb la presència d’experts en el sector com ara Anne Torreggiani, Isona Admetlla, Cristian Pascual i Hannes Tronsberg.
Consulteu els objectius i el programa complet i més informació de la jornada aquí!
Conegueu les edicions anteriors!