POST ESCENA 25, 30 de gener de 2014

Arran de la campanya Escena 25, destinada a aproximar les arts en viu als joves d’entre 18 i 25 anys, hem pogut obtenir informació significativa d’aquest col·lectiu.

Més de 25.000 joves s’han registrat a la plataforma d’Escena 25 i ens han explicat quins interessos tenen i com es mouen.

Aquest coneixement, que ens permet apropar la cultura als joves, es va voler incrementar amb l’aportació de diferents punts de vista: el sociològic, el de la comunicació i el màrqueting i de l’anàlisi de dades.

D’aquesta manera, es pot elaborar i compartir estratègies que serveixin per incrementar la presència del públic jove, el nostre públic de futur, en l’àmbit cultural.

Jordi Sellas, director general de la Direcció General de Creació i Empreses Culturals, obre el torn de paraula.

Cristina Salvador, directora d’aPortada Comunicació, enfoca la valoració des del punt de vista de la comunicació i el màrqueting.

De la veu de Sergi Mosteiro, estadístic especialitzat en sociologia cultural, coneixem La dieta cultural dels joves.

I Ferran López, analista de dades i assessor de màrqueting en projectes culturals, director de TekneCultura aporta el Túnel de conversió aplicat als públics.

Podeu veure els enregistraments dels ponents.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s