POST ESCENA 25, 30 de gener de 2014

Arran de la campanya Escena 25, destinada a aproximar les arts en viu als joves d’entre 18 i 25 anys, hem pogut obtenir informació significativa d’aquest col·lectiu.

Més de 25.000 joves s’han registrat a la plataforma d’Escena 25 i ens han explicat quins interessos tenen i com es mouen.

Aquest coneixement, que ens permet apropar la cultura als joves, es va voler incrementar amb l’aportació de diferents punts de vista: el sociològic, el de la comunicació i el màrqueting i de l’anàlisi de dades.

D’aquesta manera, es pot elaborar i compartir estratègies que serveixin per incrementar la presència del públic jove, el nostre públic de futur, en l’àmbit cultural.

Jordi Sellas, director general de la Direcció General de Creació i Empreses Culturals, obre el torn de paraula.

Cristina Salvador, directora d’aPortada Comunicació, enfoca la valoració des del punt de vista de la comunicació i el màrqueting.

De la veu de Sergi Mosteiro, estadístic especialitzat en sociologia cultural, coneixem La dieta cultural dels joves.

I Ferran López, analista de dades i assessor de màrqueting en projectes culturals, director de TekneCultura aporta el Túnel de conversió aplicat als públics.

Podeu veure els enregistraments dels ponents.

Leave a Reply