La gestió de públics de la cultura d’avui abasta nombrosos segments. Conegueu el primer tast que oferia aquest blog.
La denominació d’usuaris o públics s’usa de manera indistinta, per a les arts i la cultura. Però, no només. A Catalunya, el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona CCCB organitza debats a l’entorn de l’evolució del concepte de públics, siguin presencials o virtuals, i de guanyar nous públics, cooperant, implicant tothom de l’organització i centrant-nos en el “poder de l’obra d’art”.
Coneixem els nostres públics? Fem un tast i apropem-nos-hi!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
[…] Coixet guanya públics lectors per via de les seves pel·lícules. I si la segmentació de públics no és tant necessària com pensem els gestors de públics culturals? És innegable que el […]