Estudis, informes i dades de desenvolupament de públics

Es posa a disposició tot un seguit d’Informes, estudis i dades de desenvolupament de públics

A tall d’exemple i respecte les arts escèniques, el màrqueting cultural, la creació de públics o les arts visuals, trobeu els següents:

L’Informe sobre el desenvolupament d’audiències dels grans equipaments escenicomusicals dels sistema públic de Catalunya.

El màrqueting cultural esdevé una eina per a la creació de públics?

Aprofundiu en la lectura de El màrqueting i la cerca de nous públics.

O de The Road to results. Effective practises for building arts audiences de Bob Harlow, The Wallace Foundation.

I en el camp de les arts visuals, i en el marc del Talking Galleries 2014 (29 i 30 de setembre), trobeu Com comunicar de manera més efectiva en la pràctica diària de la galeria, que Sylvain Levy, professor a la Universitat de Shanghai, col·leccionista d’art, DSLcollection, París , i els ponents Maria Marques, especialista en comunicació i una directora del Brunswick Arts i Calum Sutton, especialista en comunicació, president i CEO del Sutton PR, Global Arts communications, Londres, presentaren en el Talking Galleries 2014 celebrat el 29 i 30 de setembre de 2014.

Sylvain Levy, Maria Marques i Calum Sutton reflexionen sobre els canvis que el món de l’art ha sofert en els darrers 10 anys, impulsats pels avenços tecnològics que, al mateix temps, han creat una nova generació de consumidors d’art. És vital establir una identitat o distintiu i comunicar al públic objectius via els canals apropiats.

Llegiu el Relat de la jornada Talking Galleries (pàgs. 27 i 28), com també les Conclusions. I vegeu les gravacions.

Descobriu-ne d’ altres Estudis, informes i dades de desenvolupament de públics!.

2 thoughts on “Estudis, informes i dades de desenvolupament de públics

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s