Anàlisi dels públics del MNAC

El Museu Nacional de Catalunya (MNAC) és pioner en la gestió dels públics i és considerat referent.

En Josep Miquel Faura i en Maurici Dueñas, des l’any 1999, s’apropen als seus visitants amb l’objectiu primer de recollir dades quantitatives, i en els darrers temps, qualitatives.

I enceten estratègies de continguts, el bloc del Museu Nacional de Catalunya on podem conèixer qüestions es van tractar al congrés sobre Estratègia de Continguts, ConfabEU, celebrat a Barcelona el 30 de setembre de 2014 , i on el  MNAC ha participat amb una ponència. Ha estat el primer congrés d’aquesta temàtica celebrat a un país no anglosaxó i el segon fet a Europa, després de Londres.

A la Jornada Creant comunitats a l’entorn de les arts visuals: públics presencials i virtuals, 1 d’octubre de 2013,  es va presentar els resultats dels anys de treball que apropen l’art als visitants, i el 2013 el MNAC ha presentat un document cabdal.

Coneguem-lo! I visioneu la segona gravació.

2 thoughts on “Anàlisi dels públics del MNAC

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s