Agents culturals, privats i públics

Qui crea, gestiona, interactua i consolida o fidelitza públics al nostre país? Són agents privats i públics que estableixen punts de trobada i de diàleg amb la ciutadania des totes les disciplines artístiques.

Aquest blog vol sumar sinergies amb els agents de les arts escèniques, de la música, de les arts visuals, de l’audiovisual, del llibre i la literatura, i amb el suport de les noves tecnologies i de les eines digitals, pretén facilitar l’accés del ciutadà a la cultura.

I també des d’àmbits que treballen el discurs o una temàtica, o bé, relacionen espais o llocs diferents i busquen incidir en el territori.

I la mirada internacional?

Aquest blog recull diversos agents internacionals.

Print

                                        

 

 

 

 

Tot just per encetar la descoberta, hi ha l’Arts Council England,  The Audience Agency o Outdoor Arts al Regne Unit i els Operadors Alpha a la Federació Wallonie Bruxelles, o també, WeTek o ArtWert.

També Audience Europe Network i el seu equip amb seus a Dinamarca, Noruega, Països Baixos, Itàlia, Alemanya, Regne Unit, Bèlgica, i també el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona CCCB.

I als Estats Units, TRG Arts, consultor que contribueix a trobar resultats com, per exemple, definir estratègies de preu, fer créixer en subscriptors, abonaments, patrons, creació de comunitats i fidelització o aconseguir finançament. La seva presidenta i CEO ha estat ponent de la Jornada de màrqueting cultural II. Canvi de mentalitat, parlem amb el públic des de l’inici, 29 d’octubre de 2015.

I encara més, el nou web de l’associació sense ànim de lucre creat el 1999,  Article 27 #Bruxelles que, entre altres, aporta novetats d’accions de públics, com per exemple, la Carta de participació cultural. A partir dels públics. Síntesi de les cartes dels comitès culturals des 2010 de les organitzacions socials sòcies de l’Article 27 # Bruxelles.

Una resposta a “Agents culturals, privats i públics

Deixa un comentari