Asimétrica presenta noves maneres de desenvolupar audiències

quienes-somos-slider-asimetrica1-300x137

ASIMETRICA continua descobrint nous projectes i noves eines que són útils per treballar amb els públics i les audiències. D’una banda, presenten l’informe de desenvolupament de públics a Sèrbia, i també es fan ressò del Community MusicWorks, una iniciativa integradora amb la música d’actriu principal.

Audience Development in Serbia

Editada pel Creative Europe Desk Serbia, aquesta publicació recull diferents projectes culturals serbis que han treballat en el desenvolupament de diferents grups d’audiències. La novetat en aquest cas, però, la trobem en el fet que no se centren en les categories estereotipades (sexe, edat, població…), sinó que van més enllà i segmenten l’audiència en altres categories menys comunes. D’aquesta manera miren de poder arribar a nous grups i noves audiències (població rural, tercera edat, veterans de guerra, col·lectiu LGBT…).

Sense títol

Podeu descobrir-ne més detalls i ampliar-ne la informació en aquest article i si us interessa el tema i en voleu saber més, també podeu consultar la publicació original (versió en anglès).

Community MusicWorks

Es tracta d’una iniciativa musical nascuda als Estats Units que té per objectiu construir una comunitat cohesionada i fer barri a través de l’educació musical. Entenen la música com a part fonamental de la vida quotidiana, i la creuen capaç de fer caure qualsevol barrera financera o de procedència geogràfica. Es tracta, doncs, d’una eina d’integració que al mateix temps ajuda a apropar la música a la gent.

60dcd512-60b7-456c-be57-bc1307e1c3d5

Per saber-ne més, llegiu l’article. I també us convidem a que conegueu millor aquesta comunitat.

Deixa un comentari