I des l’Agenda de la tardor 2020, recomanem lectures que proposen referents de la gestió d’audiències.
Tenint ben presents els continguts oferts per Teknecultura -entre els d’altres agents-comunicats a l’Agenda hivern 2020-2021, aquest referent comença el nou any oferint més lectures clau per al desenvolupament de les audiències i es pregunta sobre:
“l’impacte de la pandèmia en el consum cultural a curt, mig i llarg termini. Quines previsions podem fer per al 2021? Com afectarà la crisi econòmica en la despesa familiar en cultura? Quins nous reptes planteja aquest nou context en la gestió d’audiències?”
Teknecultura aporta l’anàlisi de les dades del consum cultural en temps de la COVID-19 i les analitza respecte les previsions que n’havia fet.
Recomanem les lectures següents, que us permetrà fer el camí des de les previsions esmentades fins arribar a avui, l’una, i l’altra, conèixer el seu efecte econòmic:
L’Observatori dels Públics del Patrimoni Cultural de Catalunya (OPPCC) amb la direcció tècnica d’@ARTImetria, i que gestiona l’Institut Català de Recerca del Patrimoni Cultural (ICRPC @lpatrimoni) de Girona, de la mà del seu director d’Antoni Laporte (@antonilaporte), és un altre referent clau en l’anàlisi de les audiències culturals.