The road to results, 9 pràctiques per a millorar les audiències

Interacció, de la Diputació de Barcelona, ens apropa el desenvolupament de 9 bones pràctiques de construcció de públics de teatre, música, òpera, dansa, museus i patrimoni, recopilades per The Wallace Foundation i en destaca 9 actituds:

  1. Reconèixer i reaccionar davant els canvis, assumir reptes i aprofitar les oportunitats;
  2. Canviar certes pràctiques, fer esforços addicionals i ampliar coneixements per assegurar el desenvolupament dels seus públics a llarg termini, sense
    deixar de banda els seus públics ja fidels;
  3. Identificar els diferents tipus de públics, les seves afinitats, estendre-hi ponts i dialogar;
  4. Eliminar obstacles, determinar allò que dificulta la participació dels públics objectius i aplicar les solucions necessàries;
  5. Fer recerca i enlloc d’endevinar o suposar què volen els públics preguntar-los directament els seus interessos, estils de vida, consum cultural i les seves opinions sobre la oferta de la seva institució;
  6. Adoptar una visió general per guiar la seva relació amb el seu públic;
  7. Permetre als diversos públics que coneguin la institució i la seva oferta de diverses maneres;
  8. Assegurar el compromís de tots els membres de la organització a l’hora de posar en pràctica les seves estratègies ja que tothom té un paper important per assegurar l’èxit;
  9. No deixar d’aprendre, no tenir por al fracàs, fer els ajustos que calguin i tornar a començar les vegades que siguin necessàries, avaluar constantment i perseverar.

Una resposta a “The road to results, 9 pràctiques per a millorar les audiències

Leave a Reply